مطالب ارزنده

آموزش دوخت کیف چرم ساده جدید

  • آموزش دوخت کیف چرم ساده جدید

  • آموزش دوخت کیف چرم ساده. محصولات خود را در تلگرام یا اینستاگرام تبلیغ کرده و سعی می کنند به فروش برسانند. همه می دانیم که تعداد این کارها هر روز بیشتر و بیشتر می شود. اما در این میان کسانی موفق می شوند که در این بازار پر رونق که تولیدکننده آن زیاد است، متفاوت ترین ایده، بهترین و زیباترین کار و در عین حال قیمتی منصفانه داشته باشند. شما می توانید برای خود برندی با کارهای متفاوت بسازید و سعی کنید با داشتن صداقت همواره در صدر انتخاب مشتریان قرار گیرید. من نیز به دلیل علاقه به اینکه دوست دارم وسایل چرمی شیک داشته باشم تصمیم گرفتم این آموزش دوخت کیف چرم ساده را که خیلی شبیه یک کیف برای فایل ها و پرونده ها و مدارک است، حتی برای کتاب هم مناسب است، قرار دهم. به نظرم ساده و زیبا و آسان است و دوست دارم یکی برای خودم بدوزم. باید ذکر کنم که به دلیل سادگی کار، هر کسی می تواند این کیف را برای خود درست کند.

  • خب کیف چرمی آماده است. متوجه شدید که وقت زیادی نمیگیرد و سریع انجام می شود. زیبا و شیک و ساده است. حتی به نظر من خوش دست است. امیدوارم این آموزش رو بکار بگیرید.

    • مجددا با توجه به تصاویز، دسته را داخل سوراخ های از پیش گذاشته شده در بالای کیف کنید و به کمک پانج و میخ پرچ، آن را به کیف محکم کنید. هر دوطرف دسته را به خوبی پرچ کنید.

      • قدم  .آموزش دوخت کیف چرم ساده جدید۲

        ابتدا الگوی کیف را طبق تصاویر روی کاغذ رسم کرده و روی چرم قرار دهید. دقیقا به همان اندازه طبق الگو چرم را برش بزنید. پس از بریدن چرم به کمک ابزار برش لبه های چرم را یکدست کنید. پس از این کار می توانید با یک دستمال آغشته به آب، روی کل چرم بکشید تا کمی نرم شود. سپس طبق الگو و خطهایی که به کمک خط کش و مداد روی چرم کشیدید، چرم را تا کنید تا شکل کیف را بدست آورید.
        • قدم  آموزش دوخت کیف چرم ساده جدید۱

          وسایل اصلی برای دوخت کیف چرمی: چرم دباغی شده گیاهی به ضخامت ۲ میلی متر است. میخ پرچ ۴ تا ۵ میلی متری و ea12 برای گذاشتن دکمه، پانچ برای ایجاد سوراخ جای دوخت با قطر ۲ تا ۳ میلی متر، نخ و سوزن، الگوی کیف، خط کش و مداد .
          حالا نوبت دوختن دسته کیف است. باز هم خوشبختانه در تصاویر کاملا مشخص است. دسته کیف بسیار مهم و ظریف است. ابتدا طبق الگوی دسته چرم را برش دهید و دو تکه چرم را روی هم قرار دهید و با چسب بچسبانید. لبه هر قطعه را سوراخ های ۴ میلی متری برای دوختن ایجاد کنید. باید محکم و دقیق و تمیز دو قطعه چرم را به هم بدوزید. حال در نهایت لبه های دسته را نیز با کاتر مخصوص لبه، کمی برش دهید و تمیز و یکدست کنید.

        قدم  آموزش دوخت کیف چرم ساده جدید۳

        حالا طبق تصاویر گذاشته شده که بسیار واضح است، به کمک پانچ و میخ پرچ، جاهای لازم را سوراخ کرده و دکمه ها را قرار دهید و جاهایی که لازم است را پرچ یا محکم کنید. این کار را انجام دهید تقریبا کار دوخت کیف چرم دیگر تمام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *