شرایط گارانتی چرم لوک

 روش نگهداری محصولات  چرمی: و شرایط گارانتی چرم لوک

چرم در اقصی نقاط جهان به عنوان یک کالای بسیار گرانبها و مخصوص افراد و طبقه خاصی از جامعه بوده است لذا نگهداری از آن پس از خرید، حائز اهمیت می باشد، در آن کوشا باشیم.

-با دورنگه داشتن کالاهای چرمی از رطوبت بسیار زیاد، آنها را از خطر متورم شدن و یا کپک زدن مصون دارید و چنانچه کیف شما برای مدت طولانی مورد استفاده قرار نمی گیرد، آن را داخل کاورهای مخصوص چرم یا پلاستیک تمیز که از ورود رطوبت جلوگیری میکند استفاده نمایید

-گردو غبار وکثیفی سطح چرم را با اسفنج یا پارچه نخی نرم بر طرف نمایید.

-محصولات چرمی را برای مدت طولانی در معرض تابش آفتاب قرار ندهید.

-کیف های مردانه تحمل حداکثر وزن ۳ کیلوگرم را دارند، لذا از قراردادن کامپیوترهای شخصی در داخل کیف ها خودداری نمایید و جهت حمل لپ تاپ از کیف های مخصوص لپ تاپ چرم لوک استفاده نمایید.

-از تماس عطر، اسپری، استون و سایر محلول های شیمیایی با محصولات چرمی خودداری نمایید.

-از ایجاد لکه خودکار و چربی روی محصولات چرمی خودداری نموده و در صورت ایجاد سعی نکنید لکه های عمیق و یا لکه هایی که به سختی پاک می شوند را برطرف نمایید.

-محصولات چرم در مقابل آب تا حدودی مقاوم هستند ولی ضد آب نمی باشند، لذا از خیس شدن چرم جلوگیری کنید در صورت خیس شدن بلافاصله آب و رطوبت را با پارچه نخی نرم یا اسفنج، خشک کرده و سپس در هوای  آزاد دور از نور مستقیم خورشید یا حرارت، خشک نمایید تا به حالت اولیه برگردد.

-به آقایان توصیه می شود از گذاردن کیف پول جیبی در هنگام نشستن در جیب پشت خودداری نمایند چرا که پس از گذشت زمان، سبب تغییر شکل کیف و آسیب رساندن به ستون فقرات می گردد.

-شایان ذکر می باشد که چرم طبیعی به خصوص چرم روستیک و چرم پولاپ دارای ویژگی هایی از قبیل رگه های طبیعی، تنوع رنگ و حتی آثار به جا مانده از طبیعت می باشد، از آنجاییکه این نوع چرم ها با رزین رنگ نمی شوند در نتیجه از اصالت بالایی برخوردار بوده و باید مواظبت کنید که با مواد روغنی و آب در ارتباط مستقیم نباشد چون آن ها را به خود جذب می کنند.

۲. خدمات گارانتی :

  کلیه محصولات چرم لوک به استثناء کفش (که شامل …. ماه ضمانت می باشد) با ارئه کارت ضمانت شامل ۲ سال ضمانت تعمیر رایگان می باشد.

  از مشتریان گرامی تقاضا می شود در نگهداری کارت ضمانت کوشا باشند، ارائه خدمات گارانتی صرفاٌ با ارائه  کارت  گارانتی امکان پذیر خواهد بود.

گروه تولیدی  چرم لوک متعهد است بدون سوال و رایگان نسبت به رفع عیب، اقدام نماید.

موارد گارانتی به شرح ذیل می باشد:

۱.شکسته شدن قفل، دسته و جا دسته

۲.پاره شدن بند

۳.ریزش رنگ

۴.ترک خوردن و یا پارگی چرم بدون تماس با اشیا تیز و سخت

۵.خراب شدن زیپ و سرزیپ

۶.هرگونه شکافتن دوخت

و همچنین موارد ذیل شامل گارانتی نمی باشد:

-شستشوی کالای چرمی و یا تماس مستقیم با آب برای مدت طولانی وکپک زدگی

-پاشش عطر و تماس با سایر مواد شیمیایی

-ایجاد لکه چربی و خودکار

-بریدگی، خراشیدگی و سوختگی و پارگی در اثر تماس با اشیا تیز و یا اجسام سخت

-سایر موارد ناشی از استفاده نادرست کالا به تشخیص کارشناسان شرکت

*توجه: جهت فعال شدن کارت گارانتی به هنگام خرید باید کد محصول به همراه نام و نام خانوادگی را به شماره ۳۰۰۰۶۳۰۸۷۷۱۱۱۱  پیامک نمایید در غیر اینصورت شامل گارانتی نمی گردد.*

۳. خدمات پس از فروش:

  محصولات چرم لوک به غیراز کفش پس از مدت اتمام گارانتی تا زمانیکه کالا مصرف میشود، با توجه به راهنمایی های زیر و ضوابط مربوطه مسئول خدمات پس از فروش (تعمیرات با اخذ هزینه) می باشد.

 کالاهای تهیه شده از چرم پولاپ و روستیک (چرمی که دباغی آن با مواد کاملاٌ گیاهی صورت گرفته است) به دلیل ماهیت رنگرزی، امکان فینیش مجدد ندارد. این چرم ها از اصالت بالایی برخوردار می باشند و با توجه به اینکه در رنگرزی این چرم ها از رزین استفاده نشده لذا سطح آن ها در مقابل مواد روغنی و چرب آسیب پذیر است لذا لازم است در نگهداری آنها دقت کافی بعمل آید.

در صورت وجود هرگونه سؤال در رابطه با گارانتی و خدمات پس از فروش، لطفاً با شماره تلفن های ۰۷۷۳۵۳۲۸۶۰۰۰۹۱۷۲۵۵۶۸۹۸ تماس حاصل فرمایید.