اخبار

کیف دیپلمات سنتی

  • کیف دیپلمات سنتی طراحی و تولید محصول جدید چرم لوک

  • کیف دیپلمات سنتی از ملزومات پر کاربرد و مورد استفاده روزمره است. چرم نیز به دلیل دوام و جنسی که دارد، همیشه نقش مهمی در زندگی بشر از دوران کهن تا به امروز داشته است. یکی از نکات مثبت در انتخاب کیف جادار بودن و استحکام آن است.کیف دوشی برند لوک مدل …، از تلفیق چرم طبیعی گاومیش و شتر ساخته شده است. چرم به‌دلیل دوام و جنسی که دارد، همیشه نقش مهمی در زندگی بشر از دوران کهن تا به امروز داشته و کاربردهای بسیاری دارد. چرم شترقرار دادن آن در بدنه کیف به استحکام و عمر طولانی محصول کمک فراوانی میکند که محصولات تولیدی ما را به عمر ۳۰ ساله میرساند چرم گاومیش به دلیل ضخامت بالا و ایستایی عالی برای  بودن بدنه کیف نیز به استحام آن و حمل لوازم سنگین کمک می‌کند علاوه بر آن تلفیق چرم شتر  و چرم گاومیش و گاو  با دو رنگ متفاوت بر زیبایی کیف می‌افزاید. اینگونه کیف‌ها برای حمل کتاب، جزوه و حمل لوازم سنگین، مناسب بوده و برای استفاده در محیط‌هایی مثل دبیرستان، دانشگاه یا محل کار به‌کار می‌روند. و استایل روزانههنرمندان برند لوک luk همگی ، با استفاده از چرم طبیعی گاوی و شتر، با طراحی ساده و کاربردی، محصولات چرمی زیبایی را خلق می‌کند که با دست و چرخ صنعتی دوخته می‌شوند.

    برند چرم لوک حدود ۵ سال است که توسط طراح آن رضا عبدالهی موحد  بنیان گذاری شده و با شور و اشتیاقی وصف ناشدنی از یک کارگاه خانگی شروع به فعالیت کرده است. از میانه راه با حضور همکاران و مسئولین محترم میراث فرهنگی و معاونت صنایع دستی و گردشگری ، تلفیقی حرفه‌ای از زیبایی و عملکرد را در سطح بالایی از کیفیت ارائه کرده و با افتخار در معرض دید مشتریان قرار دهد.

    این برند با داشتن نشان ملی صنایع دستی، در تولید مصنوعات چرمی دست‌ساز بسیار معتبر بوده و سعی در حفظ هنر سِراجی که از هنرهای قدیمی و دیرینه ایرانی است، دارد.

    کیف ها دارای بند برزنت چرم دوزی شده قابل تنظیم است و زبانه کیف چرم بوده که با دو سگک و دکمه چفتی آهنربایی بسته می‌شود. محفظه اصلی کیفها  با درب قفل دار یا سگگ دار  قابل بسته شدن بوده و هم درون کیف و هم پشت آن یک جیب برای نگه‌داری لوازم ضروری تعبیه شده است. کیفهای  مدل جدید چرم لوک  برای استفاده روزمره با پوشش های مختلف  هماهنگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *