قوانین و مقررات چرم لوک . مشتری گرامی لطفاً قبل از خرید، تکمیل و ارسال فرم سفارش خرید، مطالب زیر را به دقت بخوانید.

  1. فروشنده متعّهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت نموده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر بامجوز رسمی و قانونی ارائه نگردد.
  2. فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهید.
  3. فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده است و طبق شرایط برای خریدار ارسال نماید.
  4. فروشنده موظف است پس از دریافت فرم سفارش و تائید سفارش در کوتاهترین زمان ممکن کالای خریداری شده را آماده کنند و در بسته بندی مناسب تحویل پست دهد. هرگونه اختلال و تاخیر بعد از تحویل جنس به پست و در طی عملیات پستی به عهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران می باشد.
  5. فروشنده تمام سعی خود را دارد تا کالایی با کیفیت را جهت فروش در سایت معرفی کند .
  6. فروشنده موظف است در صورت معیوب بودن کالا، کالای سالم و بی عیب را در کوتاهترین زمان ممکن برای خریدار بدون دریافت هیچ گونه هزینه ارسال نماید.
  7. فروشنده میتواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند.
  8. خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش از طریق پست در اختیار فروشنده قرار دهد.
  9. هزینه ی پستی به عهده خریدار می باشد. زمانیکه محصول تحویل اداره پست گردید و شماره رهگیری پستی به خریدار ارسال شد خسارت دیر رسیدن و مفقود شدن محصول به عهده اداره پست میباشد و چرم لوک عهده دار نمیباشد
  10. خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت آماده به ارسال نمی تواند درخواست انصراف سفارش را نماید.
  11. خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست کاملاً آن را بررسی نماید و در صورت مشاهده آثار خرابی و آسیب دیدگی از قبول آن خودداری نماید. (فروشنده مسئولیت خرابی کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار به عهده نمی گیرد)
  12. خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه کند و جهت دریافت کالا اقدام کند.
  13. در صورتی که خریدار از قبول کالا خودداری کند و یا به واحد پستی جهت دریافت کالا مراجعه نکند موظف است خسارت و هزینه ارسال را پرداخت نماید.
  14. کالا خریداری شده توسط خریدار تنها در صورتی قابل عودت (برگشت) می باشد که کالا مورد استفاده واقع نشده است (پلمپ بسته بندی و هولوگرام باز نشده باشد)، در این صورت مشتری می تواند کالا را نهایتاً تا ۷ روز بعد از دریافت به نشانی پستی فروشنده پست نماید، پس از دریافت کالا توسط فروشنده هزینه کالا (بدون احتساب هزینه پستی ارسال و برگشت) به مستری برگشت دهد.
  15. مدت زمان اعتبار قیمت کالا تا زمانی است که کالا در فروشگاه معرفی شده باشد، در صورت عدم موجودی کالا از فروشگاه حذف می شود و در صورت افزایش قیمت، قیمت کالای ارسالی درج شده فاکتور مطابق قیمت کالا در زمان سفارش محاسبه می شود.
  16. قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش‌­فاکتور منظور گردیده است، معتبر می‌باشد.
  17. محصولات گران قیمت و خاص از قبیل بعضی پوستها . سگکها . چرمها . پوست مار . پوست تمساح . ممکن هست به دلیل تامین موجودی ۵ تا ۲۰ روز به طول بکشد …

شریط بالا ممکن است تغییر یابد خریدار باید همواره با مراجعه با این صفحه از شرایط مطلع باشد!

ثبت سفارش خرید به منزله آن است که خریدار شرایط بالا را مطالعه نموده است و آنها را پذیرفته است و حق اعتراض را از خود سلب می نماید.